pondělí 1. srpna 2011

Recenze: Lush - krájená mýdla

Ahoj,

je na čase po všech těch blogoadoracích Lushe, aby se ozval někdo, koho to zas tolik nebere. Věcí jsem od nich vyzkoušela mraky, tak cca 20 kousků a za tu cenu bych čekala víc. Níže najdete rozebráno, za co bych peníze utratila znovu a co mi na vyzkoušených LUSH věcech nevyhovuje. Vzhledem k tomu, že je toho víc, budu to muset rozdělit na několik částí. Dneska tedy krájená mýdla:
Honey I washed the kids, Bohemian, Chox away







Honey I washed the kids



Co říká LUSH: Jejich nejspíš nejprodávanější mýdlo. Voní po karamelu a medu.
Co říkám já: Krásně voní, o tom žádná, něco mezi mlékem, medem a tofife :-) Vůně na těle vydrží i po tom, co vylezete ze sprchy. To je ale asi tak podle mě jediné plus tohoto mýdla. Přestože nemá vysušovat, zanechává na kůži takový ten mýdlový pocit.*  Rozumná velikost vás vyjde asi tak na 200,-.
Verdikt: Stojí za to ho vyzkoušet, pokud jste někdo, kdo si mýdla vybírá a nesáhne po prvním pěkném obalu v drogerce.
* Nevím moc jak to popsat, ale nejjednodušeji asi že je po něm kůže suchá a jaksi neklouzavá i ve vodě:-)


Bohemian:


Co říká LUSH: Citrusové mýdlo, které dokáže svými vonnými přísadami probudit každého i po náročném dni.
Co říkám já: To samý co u předchozího, krásně voní po citrusech, ale opět mám po tom na kůži takový ten suchý mýdlový pocit.
Verdikt: Nechat být. Stejně vonící mýdlo seženete v každém regálu...




Chox Away: 


Co říká LUSH: Nemůžu dohledat, už ho asi nevyrábí.
Co říkám já: Voní po čokoládě, takže jsem ho jako chocoholic nemohla minout. Voní pěkně jen v papíru, dokud ho nenecháte rozbalené na poličce přes týden. Nejen že opět nechává mýdlový pocit na kůži, ale ani vůbec, ale vůbec nepění....
Verdikt: Pokud vám na výletu ve Vídni zbyde v kapse par eur, tak mini kousek zkuste. Speciálně bych se pro něj ale do obchodu už nevydala.


Celkově veškerá mýdla od LUSHE krásně voní, ale většinou jen pár dní po tom, co je donesete z obchodu. Velikost 100g je malinká, takže počítejte  v kamenném obchodě s cenou kolem 200 CZK a víc. Nicméně pokud jste vegan nebo výrazně ekologicky smýšlející člověk, tak to stojí za vyzkoušení.

Kamenný obchod: Praha Palladium
Online obchod: www.lush.cz

Dodatek ke krájeným mýdlům: Nepočítejte s tím, ze je hodíte ve sprše na poličku, nebo na kraj vany. Ve vlhku vám vydrží o to méně, budou se rozpouštět a hlavně ztrácet vůni. Doporučuju si k nim koupit tu plechovou krabičku (občas ji v akcích přidávají i zadarmo, když si toho koupíte víc), udrží vůni a nepustí vlhkost.


Jaky máte názor na LUSH? Jaké jsou vaše oblíbené produkty a jaké si naopak už znovu nekoupíte?

1 komentář:

  1. Jsem ráda, že aspoň někdo se mnou sdíli názor na lushí mýdla (a na mýdla obecně). Voní skvěle, ale když mi po nich tak nepříjemně kůže tak jakoby "drhne" - mám to zapotřebí? Zlaté sprcháče a jiné výmysly na mytí!
    Verunka

    OdpovědětVymazat

***********Komentáře se objevují po schválení*************