pátek 21. října 2011

Recenze: Laky Catrice

Ahoj všem,

protože se rozmáhá obliba Catrice kosmetiky, rozhodla jsem se Vám nafotit laky, které od nich mám. Celkem jde o 4 odstíny. Obecně má tato značka krásný výběr barev, obzvlášť Nude kolekce se jim podle mě velmi povedla. Cena 65 Kč je také příznivá.
Po mé zkušenosti ale musím říct, že opravdu hodně záleží na barvě, kterou si vyberete. Laky jsou na můj vkus extrémně řídké a proto se mi s nimi těžko pracuje. To se ukazuje jako problém zejména u světlejších barev, které musíte nanášet ve více vrstvách a pak to schne sto let, kvůli tomu, jak je konzistence vodová.

K jednotlivým odstínům:

Apropos Apricot: Jak název napovídá, je to jemná meruňková barva. Jak jsem psala výše, je ale děsně vodová a pigmentace taky nic moc. Je potřeba dát aspoň tři silnější vrstvy, aby se barva nějak rozumně ukázala. Navíc mám pocit, že mi tento odstín moc nesluší, určitě bude spíš pro opálenější typy.

Pool Party at Night: Je krásná sytě modrá barva. Ač se většinou držím střízlivějších odstínů, tohle jsem občas nosila v létě na nohách a vypadalo to moc pěkně. Tento odstín má naopak super pigmentaci, stačí jedna vrstva a je zakryto. Zdá se mi i konzistenčně trošku lepší než ostatní.

Miss Piggy Reloaded: Baby pink barva, opět ale poměrně málo pigmentovaná a hodně vodová, k mé spokojenosti jsou potřeba 2-3 vrsty. Není úplně matná, ale má v sobě jemné třpytky. Je to jedna z klasických barev, která nemůže nikoho urazit. Asi nejhezčí ze všech 4 odstínů, které vlastním.

Petit Four as Dessert: Je právě ze zmiňované nude kolekce, světle hnědá barva, která je skutečně nenápadná. Na malíčku zde na fotce, je už od úterý a není oloupaná, takže výdrž je hodně solidní. Opět je ale díky poměrně malé pigmentaci a vodovosti potřeba dát víc vrstev a čekat věky na zaschnutí.

*Lakováno jen pro ilustraci barev, takže žádná precizní práce:-)

Kdybych to měla shrnout, tak moc nevím co si o těch lacích mám myslet :-) Je to jedna z věcí, kterou jsem si opravdu chtěla oblíbit, bohužel ta konzistence mi absolutně nevyhovuje. Mají ale krásné barvy i výběr takže se obávám, že jich ještě pár vyzkouším.

 Essence je podle mě o hodně lepší. Osobně mám nejradši OPI a pak od Rimmelu řadu 60 second.


Máte nějaké laky od Catrice? Jste s nimi spokojeni? A sbírám tipy na must-haves od OPI a Essie, takže do komentářů s nimi prosím!

21 komentářů:

  1. Ještě jsem nezkoušela. Ročilovala by mě ta vodová konzistence. Možná zkusím nějaký jeden a uvidím, ale asi zůstanu u essence nebo Rimmel.

    OdpovědětVymazat
  2. No, mas pravdu, je to s nimi taky hit or miss. Ja mam Miss Piggy Reloeded, velmi sa mi pacil vo falsticke, na nejakom blogu som dokonca citala ze je to dupe pre Chanel - Morning Rose, avsak po naneseni som bola velmi sklamana...Absolutne sa nehodi k moju odtienu pleti, skusala to aj sestra, bola na tom podobne.. Tak som rada, ze pristane aspon tebe :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem je ještě nezkoušela, ale vypadá to, že ani nezkusím. Vodové laky totiž úplně nesnáším, nemám na to trpělivost. Vypadá to, že začnu být fanynkou laků od Rimmelu, které mi vyhovují po všech stránkách.

    OdpovědětVymazat
  4. mám doma dva (le za 5 kč ve výprodeji) a jsou skvělé, líbí se mi balení, široký štěteček, stačí jedna vrstva, schnou během snad deseti minut... pořád vyhlížím, až bude další le ve výprodeji.

    (a naopak essence co jsem nakoupila nedávno taky za pět mě neskutečně zklamaly, tak otřesné štětečky jsem už dlouho nezkusila.)

    OdpovědětVymazat
  5. všechny odstíny jsou vážně moc krásný, škoda že sou tak moc vodový, to taky nemám ráda. milion vrstev, všude opatlaný a když si myslíš že to máš "suchý" někde se otřeš a je to v pr**..

    OdpovědětVymazat
  6. já mám od Catrice žlutý (myslím že se jmenuje Fly birdy, nebo tak nějak) a krytí podle mě super... akorát mi dělá hodně bublinky :(

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za recenzi - hodí se mi, chtěla jsem si právě ten merunkový koupit...jiank myslím, že právě tahle značka má super výběr barev...
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  8. no ja uz som ich mala parkrat v ruke ale vzdy som ich pre nieco odlozila....ale ja neznasam vodove laky,som maximalne lava a predstava ze si to musim robit 3x je pre mna uplne nepripustna :D

    OdpovědětVymazat
  9. já mám ten růžový, co výše popisuješ a moc se mi ta barva líbí. konzistence mi ani tolik nevadí, horší mi přijdou teda třeba Essie, ty jsou pro mě super tekuté a neschnoucí :) ale každému vyhovuje něco jiného!

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám od Catrice takový hnědý (Beavis Mud-Head) a ten je super. Pěkná barva, stačí dvě vrsty a vydržel mi krásně skoro týden (jen s lehce oprýskanými špičkami, ale to je každý lak) a pak ještě nude (Cotton Candy at Eiffel Tower) - barva krásně decentní, ale to lakování je vážně strašný. Měla jsem 3 vrstvy, sneslo by to v pohodě ještě jednu. Ale tenhle problém prý mají téměř všechny nude laky od jakékoliv značky...
    Cindy

    OdpovědětVymazat
  11. Mám odstín z řady Nude 030 My café au Lait at Notre-Dame, barva je perfektní, taková tmavě tělová bez třpytek, jen co se týká té konzistence, tak s tebou souhlasím. Musím nanést 2-3 vrstvy. Ale se zasycháním si nedělám hlavu,používám Quick dry nail spray od Avonu, a to je zázrak, skutečně to funguje. Všimla jsem si, že Essence vyrábí to samé, jen to jsou kapky - Nail art express dry drops. Ještě jsem je nezkusila, ale chystám se na ně.
    Klára

    OdpovědětVymazat
  12. To je náhoda :D já udělala zrovna recenzi na Catrice výrobky a jeden nude lak mám taky :D

    OdpovědětVymazat
  13. mmmm tak na ty nude laky jsem zrovna byla zvedava, ale az se ke stojanu dostanu, asi budu vybirat spíše skromněji - vzhledem k tomu, co píšeš o te konzistenci.... delat si sto tlustovrstev a cekat hodiny me neláká:(

    dik za clanek:-)

    OdpovědětVymazat
  14. S laky Catrice to mám úplně stejně :) ale barvy mají bezkonkurenční!
    A laky Essie mě teda taky moc nenadchly. U mě vede Essence a Rimmel 60second, jak říkáš :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já nevím proč, ale mně se tak strašně nelíbí modré laky na nehty. Přitom sama vlastním asi 3 a ještě jsem je nepoužila, jsem divná haha. A pro mě vyhrává baby pink barva a nude :))).

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám Catrice asi dva a dvakrát odvařená z nic nejsem. Když jsem koukala na jejich stojan, tak výběr docela dobrý, ale žádná barva mě nezaujala natolik, že bych jí musela mít. A must-haves jsou skoro všechny OPI:-D Záleží z jakého barevného spektra by tě to zajímalo? Já jsme hlavně přes růžové, červené a fuchsiovonepopsatelně krásné;-)

    OdpovědětVymazat
  17. so lovely I do like to call that rainbow nail-polish,I used to do it my way
    great love
    romwe streetfashion blog,pay a sweet visit? Kisses

    OdpovědětVymazat
  18. Taky už jsem po těch lacích koukala, mají opravdu nádherné barvy.

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. laky Catrice se mi hrozně líbí, ale taky s nimi nemám zatím moc dobré zkušenosti. barvy jsou pěkné, krytí je podle mě dobré u světlejších už v druhé vrstvě. jestli schnou pomalu nevím, mám kapičky co schnutí urychlují a tak to nikdy netrvá tak dlouho .. mám z nude řady růžovoučký a ten miluju! a pak mám tento modrý, jako ty a ještě jeden takový metalický tmavě šedý, která se mi moc líbí! ale na nehtech dlouho nevydržel, začal se hned loupat, což byla škoda.

    OdpovědětVymazat
  20. ja mám tiež nie zrovna príjemný pocit z Catrice lakov... farby krásne, konzistencia otrasná vodova - tiež mám ružový Miss Piggy a este jeden cierny s farebnými trpitkami...
    http://rianaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Barvy krásné, ale já s těmito laky nemá trpělivost.. schnou opravdu extrémě dlouho, což mě mrzí protože barevná škála je opravdu veliká.. Mě stačí ty dva co mám, myslím že už si asi od nich jiný nikdy nekoupím :D

    OdpovědětVymazat

***********Komentáře se objevují po schválení*************