čtvrtek 17. května 2012

Vlog: Mé první haul video, Bali, opalování, rovnátka a spousta dalších nesmyslů

Ahoj všem!

Dnes jedno obyč vlog video, kde se dozvíte všechno a nic :-)Celkem jsem  pokoupila, tak jsem se s vámi chtěla podělit, oblečení, kosmetika, doplňky všechno mám!




51 komentářů:

  1. 1)Video mě bavilo, hezky se na to kouká, a jsi tam taková přirozená a sympatická :)
    2) Česká je nebezpečná, to znám...nahoře Zara, o kousek níž HM, pak Lindex...pro peněženku nic moc ulice :D
    3)a s tím Nubianem je to pravda, byla jsem po něm jak černoch, hezky to po něm chytá, a navíc se mi líbí že je to olejíček a hezky se leskne, nemám ráda když se natřu opalovákem a jsem bílá jak mrtvola. Ale nikdy jsem teda nepoužívala krémy s moc vysokým faktorem . na tělo tak 7 a na obličej 10 nebo 15...upřímně nechápu lidi, co se mažou třeba padesátkou ( samozřejmě nemyslím, když někdo má třeba ty jizvy jako ty nebo extra citlivou pleť ). když už jedu na dovolenou, tak se chci hezky opálit a ne dojet zpátky bílá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasne no, melanom je prece sranda a je to neco desne vzacnyho, co nikdo nema! A pokud uz ma, tak se to prece vubec mladejch lidi netyka, to maji prece jen stary lidi! Navic dneska neni slunce vubec skodlivy, takze 7 uplne v pohode staci! A opalit se je prece mnohem dulezitejsi, dyt prece zdravi mame vsichni neznicitelny a nemusime si na nej davat nijak pozor. A taky je prece desne sexy byt opalena a opalovani vubec nezpusobuje starnuti kuze a vrasky a pigmentovy skvrny!

      Proboha lidi, proberte se! Zkuste si nekdy promluvit s nekym, kdo peklem jmenem rakovina kuze prosel! Uz kdyz se dvakrat spalite na puchyre, je riziko melanomu vyssi o 25%. Ja vim, ze dneska zpusobuje rakovinu skoro vse kolem nas, ale namazat se kremem je snad takovej problem? Ale ona je prednejsi ta "krasa",co?

      Vymazat
    2. Plum to neni nic proti tobe samozrejme, ale faktor 7 k mori jak to tu prezentuje slecna mi prijde fakt smesnej, pardon.

      Vymazat
    3. je to dalsi s citlivych temat, jako vsechno:-/ Ja myslim ze 7 je opravdu malo na telo, myslim ze 15 by melo byt minimum, ale preci jen je to individualni, jak se kdo opaluje a taky kde - preci jen se sedmickou na machaci si clovek asi vystaci, nekde kde je slunicko agresivnejsi uz by to mohl byt problem:-) Na ten Nubian uz se fakt tesim, kdyz ho vsichni tak chvali!

      Vymazat
    4. EAT RUN LOVE: Tak já se třeba padesátkou mažu, protože se mi bílá pleť líbí, tak nechápu, proč odsuzuješ lidi, kteří se mažou padesátkou... Pro někoho se bílá pleť nerovná hnusná mrtvola, takže možná proto ta padesátka...

      Vymazat
  2. a omlouvám se za dlouhý komentář:D

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Plum, koupila sis vážně hezké věci, ty plavky jsou obzvláště krásné, takové doslova nablýskané :-) . Bílé šaty určitě vynosíš přes léto, pokud jsou bavlněné, tak není co řešit :-). Ten náramek zajdu taky očíhnout! Jinak k Nubianu, je opravdu hodně olejový, takže se nevsákne, ale je pravda, že se po něm kůže opaluje krásně do hněda. Já ho, u moře, používám vždy až po pár dnech, kdy nejdřív mažu opalovákem s SPF 20-25 a až si kůže "zvykne" na ostré slunce, tak přecházím právě k Nubianu. Ještě ho dělají i myslím s SFP 3 a ten je pak naprosto ideální na poslední dny u moře. Jinak na mě působíš opravdu hrozně sympaticky a mile, těším se na další videa. Užij si krásnou dovolenou!
    Jaňule

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ jsou bavlnene, taky myslim ze je unosim, jen je asi budu mit v jednom kuse jako cunik:)

      Vymazat
  4. Jsi na videu hrozně sympatická :). Pobavila mě ta sekce s džínami, nedávno se mi stalo úplně to samé (taky nosím 40 a vešla jsem se do 38), takže naprosto chápu tvoji radost :D. Co se týká opalovacích krémů, zvykla jsem si mazat se padesátkou od Biodermy a už ničím jiným, hrozně mi vyhovuje a je mi vcelku fuk, jestli se opálím nebo ne. Třeba v pubertě jsem se nemazala vůbec, ani tělovým mlékem, protože jsem nesnášela mastné věci na pokožce.
    Tak krásnou dovolenou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se zacala poradne mazat az po dvacitce, jako mala jsem se nikdy nepalila a pak jsem se kolem toho 16. roku nestacila divit!

      Vymazat
  5. Ty lodičky jsou vážně krásný, i když preferuji spíš kulatou špičku, těmhle bych se nebránila. Super zábavné video :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja taky spicaty moc nemusim, ale tyhle jsou opravdu mirne:-)

      Vymazat
  6. super přirozené video! taky mi hrozí rovnátkama, takže jsem zvědavá jak to dopadne, ale ty i s nima mluvíš krásně, tak mám o strach míň. jen jsem chtěla dodat, že fotostabilní znamená, že ty přípravky neztrácejí ochranný filtr při dlouhém pobytu na slunci, nevím, jestli to funguje i na fotkách, ale kdyby jo, jenom dobře :)
    každopádně si užij krásnou dovolenou, závidím!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me mluveni nejak rovnatka neovlivnili, ale kamarad sisla i po pul roce, je to desne inividualni. Ja jsem ale pro, bez do nich :-)

      Vymazat
  7. Můžu se zeptat kam jedeš, nějak jsem to přeslechl. Díky

    OdpovědětVymazat
  8. Plum, to je fakt skvělé video, líbí se mi jak nemáš vůbec problém mluvit před kamerou :)
    Jinak Bali si moc a moc užij, já si zase po maturitě užiji nakupování v Zaře, na které jsi mě navnadila! ;D

    Koketování se zdravou výživou

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem byla v HM plavky tam teď mají uplně užasný :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super video. S Nubianem mam zkusenosti a je to normalni opalovaci olej,ale tim jak je hnedy,tak se zda,ze pokozka je krasne opalena. Kazdopadne jako kazdy olej vypada v lete na plazi dobre. A navic ta cena. Takze urcite vyzkousej. Jinak ja osobne jsem se taky nikdy nemazala a pripadalo mi divne natirat se 20. To se prece nemuzu ani opalit. Az letos na dovolene na Kube jsem zjistila,co na tech opalovacich kremech vsichni maji. Bez ochraneho faktoru 30 se nedalo vyjit na slunce a to jsem se jeste poradne spalila. Takze se mozna ta 50 bude hodit. Uzij si to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslim, ze preci jen to slunicko bude silnejsi nez ve stredomori, tak uvidime!

      Vymazat
  11. Video mě bavilo moc. Úplně z tebe byla cítit ta radost z nákupu (taky to tak mám :-D) a samozřejmě i to, že už se těšíš na dovču. Snad vám vyjde to počasí, držím palce. Dobře, že máš s sebou dostatečnou zásobu krémů na opalování. Ono to fakt nechce podcenit. Já jsem zastáncem toho, že k moři min. tu 30. Samozřejmě to záleží na tom, jak se člověk opaluje. Pokud se ale mažeme u moře krémy s nižšími faktory, tak to chce častěji. Pak si člověk vystačí i s tou 20 nebo 15. Má kůže a sluníčko se vůbec nekamarádí, takže já bych byla žhavý kandidát na ten samoopalovák v létě :-D, ale taky to nemám ráda... Sice jeden doma mám, ale spíš se na něj jen tak koukám, jak mu to sluší na poličce.. :-)

    Přeju krásnou dovolenou plnou odpočinku, dobrého jídla, hezkého počasí a nějakých těch zážitků ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jidlo se tesim hlavne, jsem na dovolenych desny zrout, vsechno musim vyzkouset:-)

      Vymazat
  12. Ahoj, nemuzu si pomoct,ale hrozne me rusi, jak si "pletes" cesky slova s anglickejma":-) Pokud jsi nezila v cizine alespon par let,myslim ze se Ti to do pameti zase tolik nevryje...to je jen muj nazor,jinak jsi mi sympaticka,ale davat porad najevo Tvoji anglictinu,kterou mas teda bezpochyby perfektni,to mi trochu vadi...:-)ale ne natolik,aby me to odradilo od koukani na Tvoje videa...jen jsem to musela napsat,protoze uz je to nekolikaty video kde jsem na to narazila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co je toto za koment? Vždyť nic takovýho nedělá, to že řekne "můj první ever", nebo jak to tam bylo, neznamená, že chce něco dávat najevo. Já jsem třeba ještě nikde "nadýl" v zahraničí nebyla a taky když si povídáme se setrou, spolužáky nebo přítelem, vkládáme tam občas automaticky angličtinu, buď jen tak ze srandy nebo prostě nastanou chvíle, kdy znám výraz v anglině, ale nemůžu rychle najít český ekvivalent nebo to v ČJ zní moc krkolomně, naposledy se mi to stalo se slovíčkem "pointless", i když zpětně samozřejmě nemám problém ten český výraz najít :-D Navíc spousta věcí se dá v AJ říct mnohem rychleji, třeba místo "To bych nikdy neudělala" jen prosté "Never ever!"- jen příklad, co mě teď napadl. M.B.

      Vymazat
    2. Ahoj, ja vim, je vic lidi kteyrm to vadi. Obecne bych ma anglicka slovicka rozdelila na dve skupiny - > Prvni jako je ve videu " Haul video, ever) je pouzivany naprosto zamerne, protoze to je podle meho nazoru jakasi ustalena hantyrka. Pak jsou slova, ktery se mi proste pletou, resp napadaji me driv nez ceska slova - ve videu prave vyslovnost slova detail apod :-)
      Nemyslim, ze je nutne aby clovek zil dlouho v zahranici, aby ho napadali casteji cizi slova, nez ceska, zalezi v jakem prostredi se pohybujes. Ja bohuzel pres den mluvim z 80% anglicky, tak to pak takhle dopada. Vim ze je to spis ostuda, preci jen cestina je krasnej jazyk. ALe myslim, ze se ty videa libi prave kvuli tomu, ze proste sedim, mluvim a nepremyslim (i kdyz bych obcas mela) a to spolu nese i tento muj nesvar ...

      Vymazat
    3. Mam na mysli prave tyhle slova typu detail, minule misto tvarenka blush...Jinak samozrejme spojeni "muj prvni ever" jsem na mysli nemela:-)Asi mas pravdu(teda asi urcite),nevedela jsem ze pouzivas anglictinu denne,to pak asi cloveku naskoci samo..kazdopadne videjko fajn,tesim se na dalsi a "trochu" zavidim Bali:-)a diky za odpoved!:-)

      Vymazat
    4. Nechapu proc se vsichni divi,ze kdyz jsi zila rok v Americe,tak te proste nektere slova napadnou v anglictine. Nejen protoze,ze urcite lip zni,ale i protoze tak myslis. Co je na tom spatneho??? Kdyz v dnesni dobe anglictina vladne svetem a bez tohoto jazyka se nikde nedomluvite.... Tak proc nejste radi,ze nejake to slovicko muzete pochytit nebo si ho zopakovat????? A kazdy by si mel zkusit byt treba rok v te cizine,kdy kazdy den budete mluvit anglicky a s zadnym Cechem se nepotkate.Je prece prirozene,ze zacnete v anglictine myslet. A co se tyce prizvuku,tak zrovna treba v Americe je kazdemu uplne jedno jak kdo mluvi,protoze tam neni nikdo rodily american (krome indianu). Vsichni jsou pristehovalci.Takze nechapu,proc kdyz se to neresi v americe,tak se to musi resit v ceske republice na modnim blogu?????

      Vymazat
    5. M.B. Anonym : Never ever se dá česky říct třeba nikdy víc. (Bože!)
      Jinak ta záměna českých a anglických slovíček je normální, pokud tedy člověk angličtinu denně používá, já jsem na tom díky manželovi a studiu podobně a opravdu musím přiznat, že někdy něco podobného "bleptnu" a rozhodně né proto, abych ukázala, jak "myslím" v angličtině a nebo jaký jsem strašný Američan, to asi nemám potřebu nikomu dokazovat a mám dojem, že Plum také ne. Nicméně, nemám to ráda, to přiznávám a nemám to ráda ani na sobě a vadí mi to, snažím se to co nejvíce eliminovat protože čeština je natolik bohatá, že není třeba do ní vládat anglická slovíčka, a to nikdy :)takže viním svůj nedostatek slovní zásoby ;))

      Vymazat
  13. Milé video, jsi fakt sympatická:). Ty šaty jsou úžasný, mně by se líbily v černé. (Jak já se těším zpátky na školu do Brna, ten maraton na České Zara-Lindex-HM ,,za odměnu" po zkoušce už mi fakt chybí :D) S podprsenkou bych to asi řešila tak, že bych si vzala nějakou jednoduchou tělovou, nebo naopak nějakou neonově barevnou jako záměr, ale těžko říct, jestli by to nevypadalo blbě. A k samoopalovákům mám podobný vztah jako ty. Možná proto, že jsem taky dělala závodně aerobik, ale u nás bylo v módě před závodama spíš solárko. Možná, že za těhlech časů jsem se s opálením tak vyřádila, že teď si hýčkám svou bledou pleť a mažu se minimálně třicítkou :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukam, ze samoopalovak v mladi poznamena opravdu kazdeho :-)

      Vymazat
  14. Teda, nubiánek je dobrej, ale na Bali bych si ho nebrala. Ne, že bych někomu něco zlého přála, ale kdo je tak nezodpovědnej a ještě machruje před ostatníma jako ty holky tady v komenářích, si snad i zaslouží dostat přes prsty :)

    Přesto, že se opaluju dobře, skoro nikdy se nespálím a od moře jezdím hezky černá, mažu se faktorem min. 25 a pak i 30 a 50. Mažu se pořádně a pravidelně, o to barva taky dýl vydrží, otisky plavek mi definitivně vymizí až tak v březnu a to jezdívám k moři normálně v létě....ale kdo chce kam :))
    Jen nechápu, proč někdo věří takovému hloupému bludu, že se přes vyšší faktor neopálíte...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konecne nekdo s inteligentnim nazorem na opalovani, dekuju!! :)

      Vymazat
    2. tiez tomu nerozumiem, ze kazdy veri, ze ked sa natrie 50 tak pride z dovci ako riaditel vapenky, to cislo iba a jednoducho udava dobu ktoru moze clovek stravit na slnku,cize cim mensi faktor(cislo), tym castejsie natieranie, ale vsetci sa natru len raz(ze jo) a potom su spaleni... ja len tak keby to nahodou niekto nevedel :)

      Vymazat
    3. Přesně...ale i přes to, že se mažu vyšším OF, tak se často přimazávám, tím člověk nic nezkazí :)

      Vymazat
  15. Plavky jsou krásný a tvoje vlasy taky! A video se mi mooc líbilo:)

    OdpovědětVymazat
  16. mám rada tvoje videá ...škoda že nemám vždy čas sa tu zastaviť

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělé video! Jsi tak synoatická, že jsem si ani neuvědomila že na to koukám čtvrt hodiny :D. Skvělé věci sis koupila, ty šaty jsou skvělý

    OdpovědětVymazat
  18. Video obsahovo celkom fajn, ale zvukovo a hlavne artikulačne zo všetkých tvojich videí najhoršie.Nemyslím to zle, chcem len , aby si si zachovala doterajšiu úroveň.
    Opaľovací olej Nubian používam celý život /som 50+/,kedysi bol ak krém, neviem, či sa teraz ešte vyrába. Som s ním spokojná a jeho vôňa mi pripomína detstvo a prázdniny na kúpaliskách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak s tou poslední větou se naprosto ztotožňuji!!! :-))

      Vymazat
  19. Působíš neuvěřitelně sympaticky! :-)

    OdpovědětVymazat
  20. skvělé video a navíc ty věci, které sis pořídila, Ti závidím. ty lodičky a plavky jsou nejlepší. :) užij si dovolenou!

    P.S.: tu Ti taky závidím! :P

    OdpovědětVymazat
  21. Tak...na to,kolik ti je a jak se prezentuješ stylem "sto škol sto prací" máš děsně dětisnký projev.Ruce ti lítaj všude kolem hlavy, artikulace zřejmě vůbec nevíš,co to je,slovní vycpávky - tobě by vystačily jen ty do slovníku :-)seš hrozně roztržitá (je docela vidět,že se domníváš,že je to roztomilé - v tomhle případě ne:-)).A asi nejdůležitější věc na konec (tradáá ozvalo by se ve filmu:-)) "neznat" tě a vidět tenhle tvůj vidoepříspěvek jako první,myslela bych si,že je úplně tvůj první :-) Je brutálně amatérský (jesltipak napíšeš Zkus si to sama:-)) švenkuješ produkatama rychle před kamerou,sem tam, o sebe s nima bouchnout...Mě osobně (tvůj blog sleduju docela dlouho) irituje tvá hra na Američan z Vysočan, je to hrozně křečovité a tvá angličtina mě děsí...Ol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sto lidi, sto chuti, me prijde trosku nefer soudit neci projev ve smyslu ze si na neco hraje. Jen proto, ze projev cloveka neni takovy, jako bych od nej cekala, jeste neznamena, ze je hrany. Jinak jestli te muj projev irituje, tak samozrejme je spousta dalsich blogu ktere te iritovat nebudou, i videa se dneska rozmahaji a dela to cim dal vic holek, nektere z nich stokrat profesionalneji nez ja , urcite najdes neco, co ti bude po chuti:-)

      P.S.: Narazkam na AJ se smeji:-)

      Vymazat
    2. Tak proc na to koukas, kdyz te to tam desne irituje?

      Vymazat
    3. Páni, Ty asi musíš Plum hodně závidět, co? Ten Tvůj příspěvěk je opravdu k pousmání :-) Opravdu mě zaráží, kde se ve Vás všech bere ta energie psát někomu hate komentáře na blog, který evidentně pravidelně čtete(kdyby byly aspoň věcně kritické... u Tebe je vidět, že jsi se prostě musela ''vyblít''). A slovním spojením ''Američan z Vysočan'' jsi to opravdu zabila :-) Je vidět, že jsi ještě nikdy neslyšela mluvit rodilého mluvčího z USA, protože pak by jsi musela uznat, že se mu Plum a její angličtina může s naprostým klidem vyrovnat.

      Tereza

      Vymazat
  22. jsem na tom podobně jako ty :D jdu si "jenom" pro tohle a odejdu s milionem dalších věcí :D a s tou dovolenou se máš, já bych jela hned! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Nubian je NEJLEPŠÍ! je příjemnější než krémy a já se opaluju obecně dost rychle, tak to moc nemůžu posoudit, ale je fakt, že člověk jde pak hezky do hněda :-) používáme ho doma roky a v podstatě nic jiného v ČR, na dovolenou tak tu 15.
    jinak super video :-))

    OdpovědětVymazat
  24. Do těch lodiček 100% půjdu, pokud na mě do výplaty počkají:)

    OdpovědětVymazat
  25. Na Bali jsem byla a bylo to krásný doufám, že sis to užila :))

    OdpovědětVymazat

***********Komentáře se objevují po schválení*************