pátek 21. září 2012

Alverde - fixační gel na obočí

Ahoj všem!

Jsem jednou z těch, kterým příroda nedopřála husté obočí v pěkném tvaru. Na to, že mám tmavé husté vlasy, mé obočí je spíš pár jemných chlupů, které je potřeba trošku doladit. Mou stálicí je Benefit Browzings, ale abych řekla pravdu, poslední dobou sahám spíše po tomto gelu od Alverde.


Jde o fixační barevný gel s klasickým řasenkovým aplikátorem. Vyrábí se tuším ve dvou odstínech - přičemž já mám 02 - pro brunetky. Gel se jemně nanese na obočí a nejen, že ho pěkně zafixuje v požadovaném tvaru, ale navíc mu dodá trošku přirozené barvy. Nemusíte se bát toho, že budete vypadat jako Brežněv nebo jako že jste si nakreslili obočí fixkou, naopak, výsledek je velmi přirozený.



Gel vydrží celý den, nikam nestéká, nedrolí se, opravdu ráno můžete s klidem odejít a nemusíte se bát, že odpoledne budete mít po čele hnědé šmouhy.

V balení navíc najdete kartáček, kterým můžete před i po obočí "učesat".


Krátká recenze? Ano, opravdu ale nemám, co bych tomuto výrobku vytkla. Myslím, že je vhodný zejména pro začátečníky. Slečny, které se bojí toho, že budou s dokresleným obočím vypadat nepřirozeně. Sama jsem zjistila, že na každodenní nošení, kdy nenosím oční stíny, opravdu jen makeup, řasenku a tvářenku, je tento gel mnohem přirozenější než výrazný Browzing.

VLEVO PO VPRAVO PŘED

 Upozorňuji, že obočí si u kořene nosu netrhám, kdyby to chtěl někdo komentovat, prostě mi roste až z půlky oka:-)


To vše za tuším 120 Kč v drogeriích DM.

53 komentářů:

  1. Určitě vyzkouším :) na těch fotkách ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. toto som si velmi chcela kupit, ale v mojom meste mali vypredany tmavsi odtien, ktory potrebujem :( K dispozicii bol len svetlejsi a ten mi nevyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  3. gel jsem ještě nezkoušela, ale hodně jsem si oblíbila stíny na obočí od essence:)
    nechápu, jak jsem mohla dřív domalovávání obočí úplně ignorovat, když místo obočí mám pár chlupů :D obličej potom vypadá hned líp:)

    OdpovědětVymazat
  4. U nás nemají ani stíny a ani gel na obočí :( Nějak nám tu Alverde osekali (ve třech prodejnách). Vypadá to dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně taky roste až za hranicí oka :) To jsem ráda, že nejsem sama :D

    OdpovědětVymazat
  6. Podobnou věcičku kdysi prodával Oriflame a já ji milovala, bohužel ji za chvíli stáhli s prodeje a já zůstala s tužkou v ruce a nadávala jako špaček:-). Dlouho pátrám po náhradě, ale podívat se u Alverde mě nenapadlo, díky za fajn tip!

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem si obočí nikdy neupravovala, nemám ho husté, mám ho pěkné od přírody.. ne že bych se vychloubala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se vychloubej, ja ti to treba uprimne zavidim :D

      Vymazat
  8. Teda, že bude Alverde vyrábět něco tak dobrého, to bych nečekala. Používám stejně jako ty browzings, ale po této vychytávce se co nejdříve v dmku podívám. Děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám priesvitnú verziu a ako fixátor je naozaj fajn. Skúsim sa pozrieť aj po tom farebnom.

    OdpovědětVymazat
  10. no, ono husté černé výrazné obočí taky není nic moc :D, věř mi, vlastní zkušenost, potřebovala bych spíše odbarvit, což není taková sranda)))

    OdpovědětVymazat
  11. Tak na to určitě mrknu, díky za tip. Používám paletku na obočí od Elfu a ačkoliv ostatní výrobky nejsou nic moc, tak tomuhle se nedá nic vytknout.

    OdpovědětVymazat
  12. Na fotkách to je před a po?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlevo po, vpravo před??? Nemělo by to být spíš naopak? Logicky by první (vlevo) měla být fotka před a druhá (vpravo) po...

      Vymazat
    2. Ano, vlevo po, vpravo pred, hold je to tu dneska proti logice, no :-)

      Vymazat
  13. prodává se dokonce ve 4 variantách :) průhledný, pro blondýnky, brunetky a černovlásky :) ty jo mě u nás stál asi 80 korun a to jsem to měla beze slevy nic :) já jsem dřív používala stíny a od té doby co mám tohle doma, jsem na ně líná a ráno patlám radši tohle :D

    OdpovědětVymazat
  14. Mě přišel zvláštní ten odstín "lahvičky", tak jsem to nějak blíž nezkoumala... ale že by to přece jen stálo za pokus? Hlavně, že jsem dnes v DMku byla... ale nenapadlo mě to omrknout ještě jednou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite to zkus, maji i pruhledny tusim:-)

      Vymazat
  15. koukala jsem po tom pro blondýnky a asi ho vyzkouším :))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  16. Na fotce to vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám od Alverde sadu na úpravu obočí, taky mají pro brunetky a pro blondýnky (přijdou mi obě stejné :-D), dá se sehnat v DM za 90 Kč. Je tam světlejší stín, tmavší, vosk a dva aplikátory. Mám obočí poměrně řídké a po použití téhle věcičky vypadá hned líp :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TU jsem taky chtela, ale zarazilo me, ze meli jen pro blondynky, ale uz jsem to slysela vickrat, ze je to sumak :D

      Vymazat
    2. V tom DM, kde jsem byla já, měli sety oba. Detailně jsem je zkoumala a fakt kromě nápisu, že jeden je pro blondýnky a druhej pro brunetky, jsem nenašla rozdíl :-D Přišlo mi to hodně zvláštní, myslím, že pro blondýnky jsou oba sety dost tmavé.

      Vymazat
    3. přesnětak já jsem si koupila pro blondýnky, aniž bych o tom věděla, jsem brunetka a odstín mi sedne perfektně :) potom jsem si schválně v DMku pohledala i ten pro brunetky a ten pro brunetky je trošku tmavší, spíš tak na černovlásku :D, ale blondýnky si i s tím odstínem BLONDE moc nezžijou podle mě :(

      Vymazat
    4. Já jsem ve slevě sehnala ten set pro brunetky, asi mám štěstí :-) Ale stejně mi odstín nesedl, takže jsem se pokorně vrátila ke svému starému od oriflame.

      Vymazat
  18. Karol,z tvého eshopu a balíčku, který mi od Tebe přišel, mám hroznou radost a mé nadšení vyústilo v to, že jsem o tom musela napsat na svém blogu! :)

    http://cinderellasbeautystory.blogspot.cz/2012/09/kosmetika-ktera-u-nas-neni-k-dostani.html

    OdpovědětVymazat
  19. víc se mi líbí ta fotka před než po..

    OdpovědětVymazat
  20. Chtělo by to trošku úsměv:-))

    OdpovědětVymazat
  21. :)asi jsem slepá, já moc rozdíl před a po nevidím. ale pokud to zafixuje obočí, tak je to taky fajn, já používám bezbarvou gelovou řasenku od essence

    OdpovědětVymazat
  22. Nespletla ses a nedala sem dvě stejné fotky? Nevidím rozdíl. Jsi ještě neviděla moje obočí, jako majitelka hodně jemných vlasů mám podobně jemné a řídké i obočí a to jsem od přírody tmavovlasá a i obočí mám tmavé barvy. Nicméně velmi řídké. Kdybych měla to, co ty, tak si pískám a s nějakým dokreslováním se fakt nezdržuju. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nespletla, ja tam ten rozdil vidim :-) Prave se mi libi, ze je to opravdu prirozene, a ne jak browzing, kde si ho vylozene kreslim a trva to sto let :D

      Vymazat
  23. Ja mám našťastie husté a tmavé obočie, ale mamina už dlhšie hľadá nejakú dobrú vec na obočko, takže ďakujem za super tip ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Plum, jsi vážně trapná!!! U Petry píšeš, jak může někdo z fotky poznat, že P. neumí v lodičkách chodit po schodech, jenže tam je taky video, ty chytrá!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co se rozčiluješ za ostatní? :D pozor na tlak... posílám ti lásku a mír v duši do všech světových stran. naty

      Vymazat
    2. Mas neco s klavesnici nebo ti tam ty vykricniky takhle skacou samovolne?:-)

      Jinak ja tam to video treba nevidim, bohuzel pocitac z ktereho pisu ma youtube blokly, pokud tam je a Peta tam chodi tak ok, uznavam svou chybu, ale myslim, ze neni treba kvuli tomu znicit tlacitko vykricniku na klavesnici :D

      Vymazat
    3. Ted se musím smát to video sem psala já:DD nevěděla sem že se to bude rozebírat i tady.:-)))

      Vymazat
    4. chtěla sem napsat komentář ne video( stejný anonym)

      Vymazat
  25. Já mám obočí už od přírody docela husté a tmavé, takže to moc nehrotím, ale tenhle gel vypadá suprově! :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Prosím, přidáš i fotku úpravy obočí od Benefitu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, planuju na to take novy clanke, uz jsem to tu jednou davala ale zpetne se mi to vubec nelibi :D

      Vymazat
  27. Obyčejná gelová řaenka od essenc je taky dobrá :) A dala jsem za ní okolo 70 korun! :)) pokud si s ní přetřete jednou řasy po namalování řasenkou ona se zbarví do tý barvy a pak už vesele na oboči, asi by se to nemělo ale už mě nebavilo si ho pořád nechávat barvit tak tuhle alternativu jsem uvítala!! :)))

    OdpovědětVymazat
  28. Já naopak si obočí musím dost hlídat právě kvůli tomu, že těch chloupků mám víc než dost :D

    http://3-mka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Taky mám tenhle tmavý a efekt je vážně přirozený a úprava bleskurychlá. Akorát mám na rozdíl od tebe trochu pocit, že se během dne vytrácí a obočí si už nedrží svůj tvar :-/ Ale určitě je to skvělá pomůcka. Jo, akorát bych si u ní odpustila tu parfemaci...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  30. Pěkný blog ! :)
    Sleduju tě ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Zajímavý tip, tohohle gelu jsem si zatím nevšimla. Já používám set na obočí od Essence a jsem spokojená..asi i proto, že má světlejší odstín a jako blondýna jsou pro mě skoro všechny fixy tmavé :((

    OdpovědětVymazat
  32. Nebudeš tomu možná věřit, ale já ti tvoje obočí celkem závidim. Já bych bez každodení nevyhnutelné a zdlouhavé procedůry s pinzetou vypadala jako sup a Brežněv dohromady :( Mám tenhle gel v průsvitné variantě a taky si ho nemůžu vynachválit. Dokáže mému obočí udat jednotný směr!

    OdpovědětVymazat
  33. Díky za tip, já rozdíl vidím a výsledek se mi líbí:-). Měj se pěkně!

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Plum,
    měla bych prosím jeden dotaz, nanášíš gel jen vyloženě na chloupky nebo jakoby i na kůži. Koupila jsem si jej, ale dělá mi na kůži trošku šmouhy, nějak mi s ním nejde udělat přirozený obočí. Děkuji, M.

    OdpovědětVymazat
  35. Slyšela jsem, že je vážně dobrý :) Ráda bych ho vyzkoušela, jen v Praze jsem na něj nějak nenarazila :/

    OdpovědětVymazat

***********Komentáře se objevují po schválení*************