pondělí 31. prosince 2012

Ohlédnutí za blogorokem 2012

Je to jasné. Silvestra strávím v posteli:-) Sice je mi už celkem dobře, ale obávám se, že alkohol do žaludku, který ještě včera nezvládl víc než čaj nebude to pravé ořechové....a co je na tom to nejhorší, ani mě to nijak extra netrápí. Asi stárnu nebo co:-)

Každopádně bych vám chtěla všem moc moc poděkovat za sledování, komentáře, kritiku a čas, který jste ochotni na blogu strávit. Ač se říká, že an číslech nezáleží, obávám se, že v 10ti lidech by mě to tu třeba tolik nebavilo:-) A tak se pojďme trošku poohlédnout:

Na blogu je nás již 1623! Nejčastěji sem chodíte přes Facebook, přes Rendy a přes Péťu.

Většina příchozích umí správně napsat do vyhledávače název blogu a to Plum Foolery. Nicméně pořád se to stále hodně lidem plete s ploom foolery a plum foulery. Až si budete vybírat název blogu, poučte se ze mě:-)

Nicméně jsou i jiná hesla, která vás na blog přivádí, u kterých se celkem bavím:-)

radka kocurová nude
kožené kraťasy do školy?
hezké blondýny
hnusné holky s rovnátky
beďary
silonky s podvazky
lak na nohy


Nejvíc přečtení má článek co se v blogosféře neodpouští  , který byl psán jako reakce na žumpu, jež se nám otevřela pod článkem, kde jsem si dovolila koupit boty na zimu. Na třetím místě je pak článek o mém hubnutí 

Podle vašich reakcí se vám pak zdál nejpřínosnější článek o lékárenské kosmetice s mojí maminkou.

Blog minimálně změnil vzhled. Největší změnou je asi moderování komentářů, kterému jsem se vždy chtěla vyhnout. Nejotravnější anonym je z Prahy a pak mu zdatně konkuruje někdo z Rožnova pod Radhoštěm.

Mým nejoblíbenějším blogem za poslední rok jsou asi holky z Czechchicks...když na mě vyskočí článek v bloggeru, vždy ho otvírám. Příspěvky jsou krátké, pěkně se na to kouká a zvládnu to přečíst i během čekání na seminář:-) Pak čtu poměrně pravidelně Rendy - přispívá ráno, kdy já často sedím ve škole a krátím si tak volnou chvíli:-)

Na youtube jsem pak skoro úplně přestala koukat na beauty videa. Přijde mi, že po 4 letech sledování už tam na mě moc nového nečeká. Nicméně poslední dobou jsem si oblíbila Zoe. Na co koukám pořád a vždycky jsou REACT episodes od fine bros . Je několik řad, já koukám na Kids react, Teens react a Elders react  kde vždycky posadí skupinu dětí /teenagerů/dospělých před nějaké populární video a ptají se jich na různé otázky právě ohledně daného videa. Moje nejoblíbenější je asi Elders react to gangnam style 

Co se týče blogu, žádné velké změny nechystám. Pořád se to zde ponese ve stejném duchu, recenze, něco ze života, nákupy, radosti a minimum strastí, protože těch máme každý dost v běžných médiích:-)

V osobním životě mě čeká asi změn více....bude ze mě vdaná paní a v lednu mě teď čeká velice důležité interview na kterém mi mooooc záleží:-) Dále si budu muset vybrat téma diplomky a rozhodnout se, jestli se chci vrátit na ekonomku, což se mi chce čím dál tím míň. Taky znovu asi slmněno-ovdovím, ale doufám, že to znovu i s pomocí blogu uteče jako voda:-)

Přeji vám všem hodně štěstí, zdraví a lásky do nového roku, ať se vám daří na co sáhnete a překážky ať se vám překonávají co nejsnadněji:-)

LOVE K.




64 komentářů:

  1. Taky bych nejraději strávila silvestra v posteli, nemocná nejsem, víno bych si asi otevřela, bohužel se tento nápad nějak nesetkal s úspěchem u mého milého, prostě chce být mezi lidmi:)takže jdeme mezi lidi:)
    Ať je ti brzy lépe, těším se na články v roce 2013:)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju hodně štěstí do roku 2013!:)
    taky stárnu, letos poprvé budu mít klidného Silvestra jen s přítelem doma:)
    tvůj blog sleduju od úplných začátků, kdy jsi neměla snad ani 200 čtenářů, a baví mě pořád, jen tak dál!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji brzké uzdravení :) Dnes mi také není hej, ale rozhodla jsem se, že bacila vypálím alkoholem :) Hodně zdraví a lásky do nového roku a ať se vám s mužem pořád tak pěkně žije :) A taky samozřejmě co nejméně otravných anonymů a co nejvíce věrných čtenářek!

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, já jsem také nemocná, ale to neva, stejně nemám Silvestr moc v lásce :))
    Přeju ti, ať se brzy uzdravíš a taky hodně úspěchů v novém roce jak s blogem, tak v osobním a pracovním životě :)

    OdpovědětVymazat
  5. slavení na povel jsem nikdy neměla ráda. nějak nechápu pointu, proč bych 31. prosince měla něco slavit. ať už je to konec roku nebo já nevim co. zítra se probudím a bude to den jako každý jiný.. takže já budu s přítelem a to mi stačí :D ... jo a to jídlo :D

    hodně štěstí do nového roku a ať jsi brzy zdravá!

    OdpovědětVymazat
  6. Kaji byla radost cist tvoje clanky, poslouchat a koukat na tvoje videa. Mam rada tvuj blog a tvuj optimismus! Keep going ! Preju vsechno nejlepsi v roce 2013 a budu doufat, ze s nami podelis i o barvu tveho svatebniho oznameni :) (tajne doufam, ze zvolis svetle fialovou barvu :D )

    OdpovědětVymazat
  7. ty hesla jsou skvělý :DDDDDD

    OdpovědětVymazat
  8. Krásny a šťastný Nový rok Karolínka, nech sa ti moc darí a stále ťa baví písať a videovať :), aby si nám robila radosť aj celý budúci rok! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Strávím Silvestra doma... S přítelem - takže by mě zajímalo jestli se tvůj přítel "obětuje" a bude s tebou nebo jestli sám razí do víru našeho velkoměsta :D
    Přeji tobě i tvému blogu hodně přínosných článků a taky hodně článků, na které bude reagovat spousta anonymů, protože to znamená, že tvůj blog není nudný :D :D
    Happy New Year 2013!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty to fakt vnímáš jako oběť? Že když je nemocná a šla by slavit ven, ale nemůže, tak se chlap na ni nevykašle? No, jestli takové mužské kolem sebe máš, tak ti asi vůbec nezávidím.

      Vymazat
    2. Chlap jde chlastat a bavit se, zatímco nemocná přítelkyně se bude nudit sama doma... Seš si jistá, že tohle je chlap, kterýho si chceš vzít??

      Vymazat
    3. Jsem...protože zas tyhle konspirační teorie nemají ani hlavu ani patu...David pracoval. Nicméně i kdyby se šel někam bavit, tak proč ne? Přece se mnou nebude sedět doma, rozhodne sem neumirala. Spis je mi líto holek jako ty, co maj životní razeni ve stylu "běda at se partner baví, kdyz ja nemůžu" ....si s tebou moc neuzije:-)

      Vymazat
    4. Tak nejsem proti tomu, aby se v páru bavil každý po svém, ale nechat doma někoho, kdo chce jít ven a nemůže, protože onemocněl, mi přijde nefér. Potěšilo by mě, kdyby se mnou zůstal doma a udělali jsme si hezký večer ve dvou, on se bude bavit a já nemocná čumět doma do zdi.

      Vymazat
    5. Souhlasím s tebou, Plum :)

      Vymazat
  10. Kájo, přeju hezký nový rok :)
    Silvestra strávím také doma a ve společnosti kamarádky a vůbec mi to nevadí - ono to má taky něco do sebe :-) užijte si se "skoromanželem" večer!

    OdpovědětVymazat
  11. Přeju jen to nejlepší do nového roku a díky za bezva čtení, dívání a inspiraci ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Hodně štěstí a zdraví v novém roce. A moc se těším na další příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  13. Elders react to gangnam style..to mě dostalo :D:D jsi úžasná. jako jedna z mála blogerek se dokážeš smysluplně vyjadřovat a jsi chytrá. Takže v roce 2013 musíš pokračovat...pro nás, pro spokojené čtenářky, divačky a zákaznice ;)

    OdpovědětVymazat
  14. A kdy nám odhalíš datum svatby? :-) Neboj anonymové určitě veřejně nevystoupí až se bude oddávající ptát jestli ,,někdo něco má proti" :-))

    OdpovědětVymazat
  15. Přeji Tobě i blogu mnoho úspěchuů v roce 2013 a méně otravných anonymů :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nahlas jsem se zasmála nad heslem škaredé holky s rovnátky:DD Jak to mohlo někoho přivést na tvůj blog nechápu, ale hlavně nechápu,jak to někdo vůbec může vyhledávat ve vyhledávači?:DD:))

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný Nový rok přeju i tobě Kájo a pevné nervy s otravnýma anonymama :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vše nej do nového roku, hodně štěstí a kopec lásky :)

    OdpovědětVymazat
  19. Káji, děkujeme že to s náma vydržíš, přeju krásný nový rok, ať je ještě lepší než tento. Bloguj dál a buď stále taková jaká jsi byla doposud :)
    PS: a ikdyž ten Silvestr bude v peřinách tak cooo, aspoň někdy se můžeš bez výčitek pěkně válet :). měj se krásně a v novém roce ahoooj! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Já taky stárnu, letos jsme poprvé doma a taky mi to vůbec nevadí :D Ty se každopádně brzy uzdrav...a ať se ti v novém roce daří :)

    OdpovědětVymazat
  21. Přeji do nového roku jenom to nejlepší, ať vše vychází podle tvých představ. A také další spokojené čtenáře tvého blogu :)

    OdpovědětVymazat
  22. Kájo, taky přeju všechno nejlepší do nového roku, hlavně zdravíčko! :-) To ostatní příjde nebo se o to zasloužíme sami! :-) Tvůj blog čtu teprve asi půl roku, ale pokaždé se nemůžu dočkat nového článku! ;-) Jen tak dál i v dalším roce!
    Šárka G.

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Kájule,
    tvůj blog sleduju... no... přes půl roku, možná rok a tvůj článek o hubnutí jsem přehlédla a četla ho až teď, dodatečně a jsem naprosto v šoku!
    Nemůžu nějak uvěřit tomu, že jsi měla o 20 kg více, vůbec mi to k tobě nejde :) Každopádně obdivuju tvojí pevnou vůli (tu já nikdy neměla:()...
    Uzdrav se!


    Léňa

    OdpovědětVymazat
  24. ja chcem byt raz taka blogerka ako si ty :o) pre mna bol toto velmi pekny rok a prostrednictvom tvojho blogu si bola jeho sučastou aj ty :o)

    OdpovědětVymazat
  25. Přeju hodně štěstí, zdraví a úspěchů do nového roku! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já dávám koment velice málokdy, dneska nastal opět ten vyjímečný den =o). Moc Ti chci poděkovat za krásné články a videa, vážím si Tvého času, který blogu věnuješ, my pracující-studující a domácnost oběhávající to nemáme jednoduché a nějaký nový článek na blogu mi vykouzlí úsměv na tváři, i když toho mám v osobním životě "plný brejle". Do nového roku přeji hodně zdraví a štěstí. Markéta

    OdpovědětVymazat
  27. ty hesla mě fakt strašně pobavila :DD A taky ti přeji mnoho úspěchů jak v blogování,tak v osobním a pracovním životě :) jo a hlavně plnou náruč štěstí,protože když máš prý štěstí - máš vlastně všechno, i lásku i peníze i zdraví :) Takže ti přeji štěstí do nového roku 2013 :)

    OdpovědětVymazat
  28. Taky bych ti ráda popřála vše nej do nového roku a ať ti hlavně vyjdou věci, na kterých ti záleží a mohou tě posunout zase o něco blíž tvým cílům.
    Měj se krásně Karol a hezký zbytek večera!

    OdpovědětVymazat
  29. Jak odjede zase ten David,tak to je mi líto.
    Ale co se dá dělat?!

    Amča(které se nejde přihlásit na google účet)

    OdpovědětVymazat
  30. Hodně štěstí do nového roku. Těším se na všechny články i videa :).

    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
  31. Tak já jako loni nepiji protože 1.1 mám přípravu a 2.1 nástup do nemocnice tak snad příští rok budu mít začátek roku bez nemocnice a doktorů :-)jinak jsi jediná u které mě baví jak články tak videa takže doufám že se budu moct těšit i příští rok :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Brzo se uzdrav a v příštím roce pokračuj s blogem tak pěkně, jako to bylo tento rok :)

    OdpovědětVymazat
  33. Draha, doufam, ze si dalsi spolecny rok uzijeme jako tech 15!!! predchozich (nebo klidne jeste vic), ze hned v lednu zazaris na tom pohovoru a ze svatba bude pohadkova!!! Mam te rada PUSU;o))

    OdpovědětVymazat
  34. Ahojky Karol :)
    moc se mi líbí - hlavně tvá videa. Myslím, že se docela vyznáš, nikde jsem nenašla renenczi na BB cream od Nivey. Je ve světlé a tmavé verzi. Zajímalo by mě, jestli s ním máš zkušenost a jestli ho hodnotíš dobře :) nutno říct, že jsem fakt laik a vůbec netuším, hodila jsem ho hned do koše(nákupního), tak snad jsem neudělala blbost :)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  35. Povedený článek, jsem ráda, že tvůj blog bude nadále takový jako doposud :). Docela mě pobavila ta vyhledávání :D :D, jak může někdo hledat hnusné holky s rovnátky :D?

    OdpovědětVymazat
  36. Všechno nej do nového roku Davidovi, blogu a tobě teda taky :)

    OdpovědětVymazat
  37. Opravdu velice ráda chodím na tvůj blog, vždy, když mám blbou náladu, tak mě dokážeš naprosto pobavit a díky tvému blogu se zde cítím jako doma:) Statistiky mě velice pobavily, hlavně beďary, hnusné holky s rovnátky aj.:D U těch otravných holek z Prahy a Rožnova jsem se už vyloženě chechtala:D Přeji ti Karolínko taky mnoho zdraví,lásky, pohody a klidu, štěstí v osobním i profesním životě i v budoucím "vdaném" stavu, ať se ti splní všechny tvé plány, spoustu nových čtenářů, zážitku a zdraví!:)

    OdpovědětVymazat
  38. Kájo moc hezký článek, ať Ti to všechno vyjde :) Ze Silvestra si nic nedělej, já osobně nechápu, proč musí být brán jako den všeobecného veselí (pro mě nuceného). Proto jsme si o půnoci s milým nalili panáka mucosolvanu a pak to pořádně roztočili s paralenem.. :)
    Šťastný rok 2013
    Kristýna

    OdpovědětVymazat
  39. Kájo, přeju ti do nového roku všechno nej a ať ti všechno vyjde podle plánu (svatba, škola, to interview atd :)).
    Hodně štěstí v soukromém, pracovním i blogovém životě!
    Vanda

    OdpovědětVymazat
  40. Karol to jsi napsala tak hezky:-). Letos to u tebe teda vypadá na hodně nabitý rok. Přeji ti, aby ti vyšlo vše podle tvých představ a aby se dařilo i blogu, který je mimochodem mým nejoblíbenějším. A brzy se uzdrav!

    OdpovědětVymazat
  41. Pěkně napsáno! Líbí se mi, jak bereš ty lidi bez osobnosti - anonymy s humorem a už si z nich děláš stále mín a mín. To je dobře, protože jim tím kazíš tu nechutnou radost z ubližování. Obdivuju každého, kdo dělá něco co ho baví, i když se to spoustě lidem nezdá. Takže ti přeju ať v roce 2013 pokračuješ s takovým nasazením jako doposud!

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj,moc ti svatbu přeju,my máme dneska 15 měsíců od naší svatby,vdávala jsem se ve 23 letech a nelituju ani vteřinu,bylo to moje nejlepší rozhodnutí v životě a v manželství jsem fakt šťastná :-) Měj se!

    OdpovědětVymazat
  43. Pěkné shrnutí :) Hodně štěstí do nového roku a těším se na další skvělé články :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  44. Kdy už prosím spustíš shop? Strašně se těším:)

    OdpovědětVymazat
  45. Prosiiiiim o clanek o svatebnich pripravach :-) Myslim ze i my ctenarky resime podobnou radostnou udalost a radi si precteme o tvych zkusenostech :-) Dekuji a preji hodne uspechu, zdravi a lasky -Verca-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přidávám se! :-) Lucka

      Vymazat
  46. Přeji ti vše nejlepší a hlavně plno úspěchů v blogování! .-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    Paja

    OdpovědětVymazat
  47. Stastny novy rok aj tebe :)
    Chcela by som sa ta spytat kolko merias centimetrov? :)
    K.

    OdpovědětVymazat
  48. moc pěkně napsaný článek,i Tobě hodně štěstí a úspěchů!
    P.S. z Rožnova pod Radhoštěm je moje prababička,ale myslím,že ta v tom prsty nemá!:D

    leilarosee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Tak hezky napsaný. Já si ale stejně myslím, že se lavina nespustila kůli tomu, že sis dovolila koupit zimní boty, ale spíš proto, jakým způsobem si reagovala ty....Jakože - chceš si koupit dražší boty? Pracuj. Takže si ze všech lidí, co si dražší boty nemůžou dovolit, udělala nemakačenky...Ale bohužel dnes to tak není, někdo pracuje 12 hodin denně a na tyto boty si nikdy nevydělá - čímž si třeba mnohé urazila...To je celé...

    OdpovědětVymazat
  50. Moc hezký článek! Přeju Ti, aby i pro Tebe byl rok 2013 rokem úspěšným a plným nevšedních a nezapomenutelných zážitků!

    OdpovědětVymazat
  51. Silvestr doma může být super, snad už je ti lépe:-) Zajímavý přehled, večer v klidu si musím ještě znovu přečíst ten nejčtenější článek a další, na které v něm odkazuješ.
    Přeji do roku 2013 hodně štěstí, zdraví, splněných plánů a úspěchů s blogem.

    Eva

    Hair & beauty by Eva

    OdpovědětVymazat
  52. Který anonym v Rožnova?najdu si ho!!:D mam RpR 10km, párkrát za měsíc se tam objevuju:)
    Jinak přeju hodně uspechu a tesim se na dalsi clanky:)

    OdpovědětVymazat
  53. nevíte kde sehnat zdarma kosmetiku ke zrecenzování? :)
    http://tvarenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  54. Škaredá holka s rovnátky mě vážně dostala do kolen :D Jak to někoho může přivést na tvůj blog, nepochopím.
    Každopádně taky hodně štěstí a zdraví do novýho roku Kájo!:))

    OdpovědětVymazat
  55. No tak to klíčové slovo beďary mě pobavilo:o)))

    OdpovědětVymazat

***********Komentáře se objevují po schválení*************